Кафе машина
- Захранващият кабел не трябва да е в контакт с горещите части на уреда
- Никога не оставяйте уреда без надзор, когато е свързан към електрическата мрежа
- Не потапяйте уреда във вода или други течности
- Не надвишавайте максималния обем на пълнене, указан на уреда
- Не използвайте уреда, ако резервоарът за вода не е пълен
- Не използвайте една капсула повече от веднъж
- Използвайте само официални капсули Lavazza A Modo Mio в уреда
- Не използвайте уреда на открито
- Поставяйте само капсули Lavazza A Modo Mio или капсули, съвместими със системата Lavazza A Modo Mio, в отделението за капсули. Не поставяйте пръстите си или други предмети в отделението за капсули
- В случай на повреда незабавно изключете щепсела от контакта. Не работете с дефектна машина
- Само оторизирани сервизи на Lavazza могат да извършват интервенции и ремонти
- В случай на ремонт, който не е извършен от оторизирани центрове на Lavazza, не се поема отговорност за щети
- Извадете и изплакнете резервоара за вода.
- Напълнете резервоара за вода до ниво МАКС, като използвате само прясна, негазирана питейна вода.
- Поставете резервоара обратно.
- Включете захранващия кабел в контакта.
- Натиснете бутона за включване/кафе, за да включите машината.
- Изчакайте, докато машината приключи цикъла на загряване. Машината е готова, когато бутонът за включване/кафе светне с постоянна светлина.
- Преди да приготвите кафе, пуснете поне един резервоар вода през уреда без капсули в машината.
- Сега сте готови да опитате своите блендове, като използвате съответните капсули. Насладете се на своето кафе!
Тъй като стъпките за отстраняване на котления камък са различни в зависимост от модела на машината, ви каним да видите ръководствата за потребителя на следната страница на машината:
Гласовит
SMEG
Desea
Idola
Tiny
Jolie
Jolie & Milk
Jolie Plus
Образуването на котлен камък е нормално явление при използване на Вашата кафе машина и с времето води до намален дебит на вода или студено кафе. Поради тази причина ще трябва да премахвате котления камък от машината на всеки три месеца и във всеки случай всеки път, когато лампичката за премахване на котлен камък на уреда свети (за модели машини, оборудвани с предупреждение за отстраняване на котлен камък). Ако живеете в район, където водата е предимно твърда, може да е необходимо премахването на котления камък да се извършва по-често. Lavazza не поема отговорност за повреда на машината в резултат на неуспешно отстраняване на котления камък.
За да изпълните процеса, използвайте нетоксичните и/или невредните продукти за премахване на котелен камък за кафе машини, които обикновено се предлагат в търговската мрежа.
Не пийте разтвора за отстраняване на котления камък или течностите, преминаващи през машината, докато цикълът не приключи.
Никога не използвайте оцет като средство за отстраняване на котления камък.
Всички кафе машини Lavazza A Modo Mio се предлагат с 2 години гаранция. Гаранцията започва да тече от момента на закупуване на вашата кафе машина Lavazza A Modo Mio. Гаранцията не може да бъде отложена за активиране на по-късна дата.
- Използвайте само Lavazza A Modo Mio или съвместими капсули.
- Винаги поставяйте машината върху плоска, равна повърхност.
- Използвайте само студена, негазирана питейна вода, за да напълните резервоара за вода; никога не използвайте мляко или други течности.
- Уредът и аксесоарите може да се нагорещят по време на работа. Използвайте само определения лост и оставете уреда да се охлади преди почистване или съхранение.
- Уредът и аксесоарите може да се нагорещят по време на работа. Използвайте само определения лост и оставете уреда да се охлади преди почистване или съхранение.
- Не дръжте машината при температура под 5°C, тъй като при замръзване може да се повреди. Не използвайте кафе машината на открито.
- Не правете технически модификации на уреда.
- Не докосвайте горещите части веднага след употреба на уреда. Когато приготвяте кафе или мляко, внимавайте за пръски от горещата течност.
- Преди да почистите машината, важно е да изключите захранващия кабел от контакта и да изчакате машината да изстине. Не потапяйте машината във вода. Мийте във вода само частите, посочени в ръководството
Корпоративен
Получете повече подробности на тази връзка! Понастоящем обучителните дейности, насърчавани от нашия Training Center, са запазени за професионалисти, които използват продуктите на Lavazza, предназначени за ресторанти и барове. Ако вече сте клиент на Lavazza, моля, предоставете ни своите лични данни (име на фирмата, вашето име и фамилия, град и област на пребиваване, телефонен номер, номер по ДДС) чрез връзката към формуляра за контакт B2B, за да може представител на Lavazza да се свърже с вас и да ви предостави подробна информация. Въпреки това планираме да разширим достъпа до нашите курсове за потребителите ни: продължавайте да ни следвате, за да сте в крак с нашите дейности!
Присъединете се към Lavazza и израствайте с нас. Вижте текущите отворени позиции на тази връзка.
Моля, изпратете заявката си на тази връзка.
Научете как да станете един от нашите доставчици на тази връзка.
Фондация Giuseppe и Pericle Lavazza, НПО, създадена през 2004 г., насърчава и изпълнява икономически, социални и екологични проекти за устойчивост в полза на общностите, произвеждащи кафе по целия свят. Основната цел на Фондация „Lavazza“ е да помага на производителите на кафе да подобряватт добива и качеството на своите продукти чрез обучение за добри земеделски практики и чрез насърчаване на развитието на предприемачески умения. За допълнителна информация ви каним да се консултирате със съответния раздел на уебсайта на Lavazza.
Стратегията за устойчивост на Lavazza Group е очертана в нашия Манифест за устойчивост „Цел във всяка чаша“, политическа декларация, вдъхновена от силното чувство за корпоративна отговорност, което компанията винаги е изпитвала към общностите, в които оперира. Също така проверете нашия Баланс за устойчивост, който е основният инструмент, който използваме, за да съобщаваме годишните резултати от усилията ни в областта на устойчивостта.